Hero slide image Article banner

Vi på Toyota Örebro tycker att det är viktigt att ta vårt ansvar i rådande situation och hjälpa till att begränsa spridningen av covid-19. Av omtanke om din och vår hälsa har vi vidtagit extra försiktighetsåtgärder för att ditt besök hos oss ska kännas så tryggt som möjligt oavsett om du behöver hjälp med köp eller leverans av bil, hjulskifte, service eller reparation. Vi rengör bland annat våra lokaler extra omsorgsfullt och tillhandahåller handsprit på valda ställen runt om i lokalen. Våra tekniker använder sittskydd och engångshandskar när de tar hand om din bil. Vi följer utvecklingen och Folkhälsomyndighetens rekommendationer och uppdaterar våra rutiner löpande.

Om du känner dig sjuk, med förkylnings- eller influensaliknande symptom, ber vi dig att boka om ditt besök. Vänligen ring din kontaktperson för att boka om, eller titta på en alternativ lösning för inlämning av fordon. Här på vår hemsida hittar du kontaktuppgifter. Hör gärna av dig om du har några frågor!

 

Frågor och svar:

Är anläggning öppet som vanligt?

Ja. Vi håller öppet som vanligt och välkomnar alla våra besökare. Självklart litar vi på att alla tar ett eget ansvar och inte kommer till oss om man känner sig sjuk.

Vad händer nu när däckbytesäsongen är i full gång?

Vi planerar att skifta alla våra kunders däck som vanligt. Även här utgår vi från våra försiktighetsåtgärder samt att vi tänker på hygienen i alla lägen. Lagen säger att vi måste skifta innan 15 april om du har dubbdäck, så vi kommer självklart försöka hjälpa alla kunder med detta.

Kan jag komma i kontakt med er utan att besöka er anläggning?

Självklart! Tillgängligheten är viktig för oss. Vi svarar både på telefon 019-308700 och mejl info@toyotaorebro.se. Tveka inte att kontakta oss ifall du har specifika önskemål som skulle öka tryggheten i vårt möte med dig. Vi försöker möta så många önskemål som möjligt.

Välkommen att kontakta oss!